friday

Igår hade jag picknick både till lunch och middag.
På kvällen var det Mando Diao. Samuel såg smått galen ut hela tiden där han bankade på. Och några i publiken VAR galna. Några hade bestämt sig för att leka "Hela publikhavet stormar" medan andra hoppade runt i en ring åt alla håll.
Innan kvällen var över hade jag blivit sparkad på axeln, skallad och fått otaliga antal armbågar i ryggen och på armarna. Men det är sånt man får räkna med.

När spelningen var slut (kort som den var) gick vi tillbaka mot stan. Vi stannade till på 7eleven och jag köpte yogurtglass som smakade is och papper.
Vi insåg att det inte gick att sitta utomhus då det var kallt som sjutton så vi värmde våra trött ben på McDonalds istället där vi satt och pratade strunt och skrattade åt allt och ingenting.

Och idag har jag byggt en vedhylla minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0