snabbgenomgång

Sådär! Det har jag ju inte blivit något bloggande på ett tag. Har varit alltför upptagen, framförallt med plugg, plugg, PLUGG!! Nu är i alla fall Nationella provet i Matte B över. Pust!
Trots allt slit har jag hunnit med lite roliga saker också. Jag har t.ex...



Suttit i solen under de fina körsbärsblommorna som slagit ut helt nu. (Bild: Lisa)







Firat Agnes. Hon fick en originell och enligt mig väldigt tjusig tårta. Jag menar kolla in Harry Potter-legogubbarna bara! Coolt eller vad?



Ätit sushi hemma hos Tesse. Tyvärr var jag så stressad över historian och matten, att jag var tvungen att åka hem och lägga mig och sova, för att kunna gå upp tidigt nästa dag. (Bilder)



Förresten, om ni undrar vad jag skulle göra med spetsbandet, det var till fejdfesten. Temat var Inkognito/Dold identitet/Maskerad/Förklädd. Jag hann tyvärr inte ta några bilder då, men jag hade det som en mask, såhär:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0