fira med fire and friends

Valborg och första maj firades med yoghurtglass, brasa, demonstrationståg och andra trevliga saker.
Fredagen blev en riktig "spending-money-day", men som min kompis sa: "på valborg får man unna sig att köpa grejer och slösa pengar". Så sant som det är sagt.
Det här är i alla fall lite av det jag köpt i helgen:

 
En blommig anteckningsbok till sommarens resor och upplevelser. Den är i pocketboksformat och med blanka sidor så det är som att skriva en egen bok. Från Pocketshop.


En skön och somrig t-shirt som dessutom passar jättebra till den blå kjolen. Beyond Retro.


Ett feministmärke som införskaffades på första maj. Det ser ljusrött/rosa ut på bilden men är egentligen blodrött.


En playsuit! Så länge som jag har önskat mig en sån och äntligen hittade jag en som passade. Beyond Retro.




Det var allt för mig.
Hoppas ni har haft det trevligt på valborg/första maj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0